keskiviikko 22. toukokuuta 2013

Ensimmäiset päivät salissa/keittiössä

Hola!

Tosiaan pian oon ollu 8 päivää salin puolella. Työtehtävät on ollu samoja mitä Kirsi teki eli kiillottamista, kattamista, astioiden plokkaamista jne. Työporukka on tosi mukava myös salin puolella, osa osaa englantia ja osa ei. Työajat on samat ja mua ne ei ainakaan vielä rasita, mulle riittää yöunia ihan hyvin se 6 tuntia. Eniten rasittaa/pelottaa kotia pyöräileminen yöllä ypöyksin pimeässä. :) Kyllä mä silti vieläkin näiden päivien jälkeen sanon että salityöskentely ei oo mun juttu, ennemin oon keittiöllä.



Keittiön voi tiivistään vain muutamaan sanaan: pilkkomista ja täyttämistä. Ja on ollu toooosi rentoa. Saa vaa joka päivä omis olois pilkkoa tai viipaloida kaikkea ja täytellä aamupalabuffettia. Mahtavuutta on myös ollu kun saa olla sen 8 tuntia putkeen töissä (sisältäen ruokatauon missä voi periaattees viipyä kuinka kauan tahansa). :D Esivalmistelua on myös aina paljon, täyttelen vaa kaikkia kippoja seuraavan päivän aamupalabuffettia varten.
Nyt oon ollut töissä aina 8-16. Työkaverit on ollu mukavia ja osaavat yksittäisiä sanoja englantia. Olin valmistautunut siihen ettei kukaan osaa sanaakaan englantia mutta silti he osasivat jotakin, loppu onkin sitten käsien heiluttamista. On tullut myös sen verran espanjaa opittua että espanjankin kielestä jo tunnistaa muutamat sanat ja ymmärtää siitä mitä tehdä.
Veikkaan että nämä viimeiset viikot menee tosi nopiaa ja kohta ollaankin jo taas Suomessa!

Molemmat kuvat Gibraltarilta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti