sunnuntai 9. kesäkuuta 2013

Marbella!

Tulipahan eilenkin käytyä Marbellassa mitä ollaan jo kauan aikaa suunniteltu. Mentiin sinne bussilla, koska junia sinne ei mennyt. Maksoi 2,93€ ja bussi oli tietenkin aivan täynnä ihmisiä, mutta onneksi saatiin istumapaikat. Matka Marbellaan kesti noin tunnin.

Kiersimme eka paikkoja Marbellan keskustassa, mutta sieltä löytyi samoja kauppoja mitä muualtakin, joten emme niitä kauaakaan jaksaneet kierrellä. Montaa kauppaa sielä ei kuitenkaan ollut, tai sitten ne olivat piilossa jossain.

Löysimme jotenkin myös tiemme Marbellan vanhaan kaupunkiin, missä oli paljon pieniä katuja ja pikkukauppoja.

Vanhasta kaupungista lähdimme kohti rantaa ja siinä matkalla menimme jonkun kivan puiston läpi.

Rannalla tuuli niin kovaa ettemme sielä jaksaneet kauaakaan olla ja sitten päätimme lähteä Puerto Banukseen, mikä pitäisi olla se "rikkaitten paikka."

Puerto Banukseen oli noin 8 km matka, joten sinnekkin piti mennä bussilla. Pienen etsimisen ja tutkimisen kautta löysimme oikean bussin. Matka sinne maksoi 1,93€.
Ensimmäisenä kun pääsinne Puerto Banukseen menimme syömään Hard Rock Cafeeseen.

Tämän jälkeen lähdimme kohti rantaa etsimään niitä rikkaitten huvijahteja ja ferrareita. Rannalta löytyi paljon merkkiliikkeitä joten ajattelimme että olemme oikeassa paikassa.

Kiersimme satamaa ympäriinsä ja näimme muutaman hienon huvijahdin ja upouusia audeja ja bemareita mutta ne ferrarit jäi bongaamatta.

Kun tulimme rannalta kiersimme vielä muutamassa "normaalihintaisessa" kaupassa ja sen jälkeen lähdimmekin etsimään taas bussia. Se oli vaikea löytää mutta löysimmepähän kuitenkin.

Kaiken kaikkiaan Marbella oli aika pettymys, ehkä senkin takia koska meillä oli niin suuret odotukset. Mutta tulipahan käytyä! :D
Ja ei enää onneksi ikinä tarvitse täälä mennä bussilla minnekkään. Se oli helppoa mutta kuitenkin niin vaikeaa, juna on paljon kätevämpi.